​ سولارويندز SCM ​ سولارويندز SCM

شرکت سورنا

​ سولارويندز SCM

Solarwinds SCM

نرم افزار سولارويندز SCM يا SolarWinds Server Configuration Monitor (SCM)  نرم افزاري براي رديابي و هشدار است براي زماني كه تنظيمات سيستم و برنامه از يك خط پايه تعريف شده كه توسط كاربر صورت گرفته باشد يا بر اساس آخرين پيكربندي آنها تغيير مي كند، طراحي شده است.

اين نرم افزار براي شناسايي و رديابي و مقايسه تغييرات سيستم و برنامه ها موجود در محيط شما طراحي و ساخته شده است.محصول SCM كه با Orion يكپارچه شده است، با مقايسه آسان تغييرات پيكربندي در طول زمان و ارتباط آنها با معيارهاي عملكرد، به شناسايي سريع علت اصلي يك مشكل كمك مي كند.

قابليت و ويژگي ها
ايجاد ديد جامع

اين برنامه به شما اجازه نمي دهد تا تغييرات غير منتظره و غيرمجاز كه محيط شما را به خطر بيندازد و شما را قادر ميسازد كه بتوانيد بر اساس اتفاقات رخ داده عكس العمل مناسب از خود را نشان دهيد.

مقرون به صرفه بودن

با استفاده و خريد اين نرم افزار شما توانايي اين را داريد كه از مجوزهاي قابل فهم و مقرون به صرفه كه در اختيار شما قرار ميگيرد را در چندين پروژه به طور كامل استفاده كنيد و از پشتيباني كامل آنها لذت ببريد.

Server Compliance Monitoring

نظارت بر سرور ها اين امكان را به شما ميدهد كه بتوانيد به سرعت متوجه شويد كه آيا تغييرات پيكربندي با قطع يا مشكلات رخ داده در عملكرد شبكه ارتباط دارد يا خير.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/21 ساعت: ۰۹ توسط:sorena-c18 :